sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Samuel 5v

Niin se aika rientää...

Tällainen pieni mies syntyi meidän perheeseemme viisi vuotta sitten...

näin iso poika hänestä on jo kasvanut <3
Maanantaina oltiin 5-vuotis neuvolassa. Tehtävät neuvolatädin kanssa oli sujunut ihan hyvin vaikka pientä malttamattomuutta keskittymisessä olikin havaittavissa. Pituutta on nyt 111.9cm ja painoa 20,5kg Kasvaa siis varsin komiasti tuo poika :) Testit on muuten ok, mutta karkea motorisissa (yhdellä jalalla seisominen/hyppiminen yms. tasapainoon liittyvät) testeissä oli hankaluutta. Niimpä otamme yhteyttä toimintaterapeuttiin ja varaamme häneltä kartoituskäynnin. Vähän ihmetyttää ja tavallaan huvittaakin, kun Samuel kuitenkin on liikkuvainen poika kaikin puolin, mut avoimin mielin mennään katsoo mitä toimintaterapeutti on mieltä.

2 kommenttia:

  1. kyllä se on komia poika, reipas kun mikä!

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet onnittelut! Mulla meni juhlapäivä ihan ohi tässä hulinassa.

    Ja Launeen reissukin siirtyi, ilmoittelen kyllä, jos ja kun ollaan sinne menossa. :o)

    VastaaPoista