kyllä on hienoja käkkäriä :) on mahtanut olla naurussa pitelemistä :D
Hih, hauskoja poikia!Mahtoiko vanhemmilla olla samanlaiset?! Siinä sitä vasta olisikin näkemistä... ;D
kyllä on hienoja käkkäriä :) on mahtanut olla naurussa pitelemistä :D
VastaaPoistaHih, hauskoja poikia!
VastaaPoistaMahtoiko vanhemmilla olla samanlaiset?! Siinä sitä vasta olisikin näkemistä... ;D