maanantai 3. toukokuuta 2010

vappu meininkiä

Tällaisia käkkärä päitä oli meidän aamupalapöydässä vappuaattona :)


ritari ja tiikeri valmiina osallistumaan päiväkodin naamiais juhliin

2 kommenttia:

  1. kyllä on hienoja käkkäriä :) on mahtanut olla naurussa pitelemistä :D

    VastaaPoista
  2. Hih, hauskoja poikia!

    Mahtoiko vanhemmilla olla samanlaiset?! Siinä sitä vasta olisikin näkemistä... ;D

    VastaaPoista