Veljekset kuin ilvekset
torstai 24. kesäkuuta 2010
Cars-kakku
Samuelin toivomuksesta 5v syntymäpäiväkakun teema oli autot, tällainen tuli sitten lopputukoksesta.
Sokerikakkupohja ja välissä hyydytetty jogurttitäyte, mansikoilla höystettynä.
sankari puhaltaa
1 kommentti:
Kaisa täti
26. kesäkuuta 2010 klo 0.33
Hieno kakku ja todella hyvää oli :)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Hieno kakku ja todella hyvää oli :)
VastaaPoista