Veljekset kuin ilvekset
lauantai 15. toukokuuta 2010
kivennielijä
Samuel laittoi päiväkodissa kiviä suuhunsa.
Hoitotädin kieltäessä moisen touhun, totesi poika:
"Mutta kun mä olen kivennielijä".
2 kommenttia:
PiKo
15. toukokuuta 2010 klo 17.38
Muhah :D
Onneks ei lasinnielijä tms.
Ihan kelpo selitys melkein 5veeltä :D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Tiina
28. toukokuuta 2010 klo 21.32
Hih.;D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Muhah :D
VastaaPoistaOnneks ei lasinnielijä tms.
Ihan kelpo selitys melkein 5veeltä :D
Hih.;D
VastaaPoista