maanantai 4. toukokuuta 2009

Vappu

Vietimme vappuaaton ihan perheen kesken. Aamusta lähdimme liikkeelle ostoslista kainalossa. Haettiin illaksi tortilla aineksia ja vappupallot pojille. Samuelille helikopteri ja Danielille formula. Kotimatkalla pistäydyimme vielä paikallisessa Subissa, koska ruoka-aika oli uhkaavasti käsillä. Hienosti sujui subin syönti pojiltakin, elämänsä ensimmäistä kertaa.


tämähän käy kuin vanhoilta tekijöiltä ;)


Täysin vatsoin suunnattiin kotiin ja kotona alkoikin hirmuinen ilmapallojen puhaltelu ja pomputtelu, johon jokainen otti osaa taitojensa mukaan :)




Illalla sitten herkuteltiin täytetyillä tortilloilla, tuoreilla munkeilla ja simalla. Tortillat oli enemmän äidin ja isän, kuin poikien mieleen, mutta munkit ja sima maistui pojillekin. Daniel vaativa ilme naamallaan osotteli ruokapöydässä haluavansa jotain, eikä äiti ja isä meinanu millään uskoa, että fetajuustoa poika halusi. Tultuaan ymmärretyksi, Daniel mussutti tyytyväisenä valkosipulilla ja persiljalla maustettuja fetakuutioita.


Vappupäivänä suunnattiin Helsinkiin, Jeesus-marssille. koko perheen voimin, kera ystävien osallistuttiin marssille. Hienosti jaksoi Samuelkin osan marssista kävellä ja sitten kun väsyi, pääsi Danielin kanssa matkustamaan rattailla.

väliaikainen tuplakuljetus

Näkymä Jeesus-marssilta

Marssin päätteeksi pojat pääsivät vielä kokeilemaan torille pystytettyä pomppulinnaa ja kivaahan siellä oli :)


Marssilta suunnistettiin sitten mummille ja vaarille grillaamaan, Mikael-eno ja Kaisa-täti olivat siellä myös. Ruoka maistui ja saimme nauttia toistemme seurasta ja ihanasta ilmasta. Pojat puhaltelivat saippuakuplia taas talven jälkeen.

Kiitos kaikille ihanasta vapusta!!!

1 kommentti: