



Illalla sitten herkuteltiin täytetyillä tortilloilla, tuoreilla munkeilla ja simalla. Tortillat oli enemmän äidin ja isän, kuin poikien mieleen, mutta munkit ja sima maistui pojillekin. Daniel vaativa ilme naamallaan osotteli ruokapöydässä haluavansa jotain, eikä äiti ja isä meinanu millään uskoa, että fetajuustoa poika halusi. Tultuaan ymmärretyksi, Daniel mussutti tyytyväisenä valkosipulilla ja persiljalla maustettuja fetakuutioita.
Vappupäivänä suunnattiin Helsinkiin, Jeesus-marssille. koko perheen voimin, kera ystävien osallistuttiin marssille. Hienosti jaksoi Samuelkin osan marssista kävellä ja sitten kun väsyi, pääsi Danielin kanssa matkustamaan rattailla.
väliaikainen tuplakuljetus
Näkymä Jeesus-marssilta
Marssin päätteeksi pojat pääsivät vielä kokeilemaan torille pystytettyä pomppulinnaa ja kivaahan siellä oli :)Marssilta suunnistettiin sitten mummille ja vaarille grillaamaan, Mikael-eno ja Kaisa-täti olivat siellä myös. Ruoka maistui ja saimme nauttia toistemme seurasta ja ihanasta ilmasta. Pojat puhaltelivat saippuakuplia taas talven jälkeen.
Kiitos kaikille ihanasta vapusta!!!

Hyvän näköiset selät vappumarssilla. :)
VastaaPoista