sunnuntai 24. toukokuuta 2009

kalamies

Samuel, isä ja vaari kävivät lauantaina kalastustapahtumassa onkimassa ja saaliin kera saapuivat kotiin. Samuel kertoi, että kivaa oli ja kaks kalaa pääsi karkuun. Makkarakin oli maistunut ulkona hyvältä :)

Haavin varressa, vaarin kanssa.


ylpeä kalamies saaliin kanssa. Kyllä pussissa on ihka oikea, ongittu kirjolohi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti