Samuel, isä ja vaari kävivät lauantaina kalastustapahtumassa onkimassa ja saaliin kera saapuivat kotiin. Samuel kertoi, että kivaa oli ja kaks kalaa pääsi karkuun. Makkarakin oli maistunut ulkona hyvältä :)
Haavin varressa, vaarin kanssa.
ylpeä kalamies saaliin kanssa. Kyllä pussissa on ihka oikea, ongittu kirjolohi :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti