Aamulla sai äiti rauhassa nukkua vähän pidempään ja sitten kiipesi kaksi touhukasta poikaa kilpaa sänkyyn. Samuel huusi:" Onnea äiti". Sitten seurasi pieni mietintä tauko ja sitten poika hihkaisi:"hyvää syntymäpäivää" :) Äiti sai vuoteeseen poikien piirtämän kortin ja ihanaa sitruuna-lakritsi jätskiä. NAM! Yllättäen sieltä äitin jätski kiposta löytyi kaksi ylimäärästä lusikkaa, kun innokkaat apurit auttoivat jätskin syömisessä :)
Nyt pihalle nauttimaan auringonpaisteesta!
Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti