sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Äitienpäivää kaikille

Aamulla sai äiti rauhassa nukkua vähän pidempään ja sitten kiipesi kaksi touhukasta poikaa kilpaa sänkyyn. Samuel huusi:" Onnea äiti". Sitten seurasi pieni mietintä tauko ja sitten poika hihkaisi:"hyvää syntymäpäivää" :) Äiti sai vuoteeseen poikien piirtämän kortin ja ihanaa sitruuna-lakritsi jätskiä. NAM! Yllättäen sieltä äitin jätski kiposta löytyi kaksi ylimäärästä lusikkaa, kun innokkaat apurit auttoivat jätskin syömisessä :)

Nyt pihalle nauttimaan auringonpaisteesta!

Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille!

äidin rakkaat poitsut <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti