sunnuntai 24. toukokuuta 2009

pieni potilas

Rantautui se sitten meillekin, nimittäin tuo oksennustauti kera kovan kuumeen. Isäntä oli lauantaina poikien kanssa käymässä mummilla ja vaarilla, kun äiti oli töissä. Samuel, isä ja vaari suuntasivat tutustumaan paikalliseen kalastustapahtumaan ja Daniel jäi mummin kaveriksi, kun oli jo aamulla syönyt huonosti ja ollut ripulilla. No auto matkalla oli sitten jo oksentanutkin ihan kunnolla ja sitten oksentelikin useaan otteeseen pitkin päivää. Iltapäivästä nousi sitten kuume. Iltasella saapui kotiin aika surkea pieni mies. Oksensi kertaalleen vielä illan aikana ja meinasin jo huolestua ihan toden teolla, kun kaikki mikä meni sisään oli tullu samoin tein lentäen ulos. Illasta kuitenkin alkoi vesi pysyä jo sisällä. Kuume huitelee 38.8-39,5 välillä, vaikka Daniel pääasiassa vain nukkuu. Vesi maistuu hyvin ja sen lisäksi on syöty tänään vähän mehujäätelöä, juustoa, kinkkua ja mangososetta. Josko tämä tästä, pikkuhiljaa...

p.s.Kiitos mummi pienen potilaan hoivaamisesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti