perjantai 3. huhtikuuta 2009

Mistä vauvat tulee?

Meille on lähipiiriin viimeisen vuoden aikana syntynyt monta vauvaa. Niimpä meillä aina välillä on kovasti Samuel pohtinut, että mistäs ne vauvat oikein tulee?

Tänään istuessani sohvalla Samuel tuli yllättäen taputtelemaan mahaani ja totesi:"Taniel on tullu täältä äitin mahasta".

Vastasin siihen:"Niin on tullut ja sinäkin olet tullut äitin mahasta".

Johon Samuel sanoi heti:"En ole, vauvat vaan tulee mahasta".

Kysyin sitten Samuelilta:"No mistä sinä olet sitten tullut"?

Hetken mietittyään Samuel totesi:"Ovesta". :)

Kerroi Samuelille, että hänkin on ollut pieni vauva joskus ja tullut äidin mahasta.

Siihen Samuel totesi vain:"En ole enää vauva".

äiti siihen:"Et niin, olet jo iso poika".

Keskustelu päättyi tämän jälkeen Samuelin tyytyväiseen hymyyn :)

1 kommentti:

  1. Ovesta, savupiipusta, kasvanut kukkaruukussa... KUNHAN ei oo tullu SIELTÄ MISTÄ VAUVAT tulee :D

    Hih!
    Voi mukeloita!

    VastaaPoista