Nyt on sitten meidän Samuel kasvanut niin isoksi pojaksi, että vaipasta on saatu luopua kokonaan (äiti tuulettaa ja rankasti tässä kohtaa). Viime kesästä Samuel on ollu päiväkuiva. Tosin välillä käy vielä vahinkoja, jos on oikein mukavaa tekemistä, niin eihän sitä millään voi pissalle ehtiä/muistaa mennä :)
Yövaippa on vielä ollut, koska se usein on ollut aamulla ihan märkä, eikä äiti ole viitsinyt ottaa turhaa stressiä siitä luopumisesta. Tänä keväänä vaippa kuitenkin on aamuisin ollut kuiva ja pissalle on ehditty heti heräämisen jälkeen. Kolme päivää sitten Samuel iltapesulla ilmoitti ettei tarvitse enää vaippaa ja niin yövappakin jätettiin pois :) eikä yöllisiä vahinkoja ole sen jälkeen sattunut!
Yövaippa on vielä ollut, koska se usein on ollut aamulla ihan märkä, eikä äiti ole viitsinyt ottaa turhaa stressiä siitä luopumisesta. Tänä keväänä vaippa kuitenkin on aamuisin ollut kuiva ja pissalle on ehditty heti heräämisen jälkeen. Kolme päivää sitten Samuel iltapesulla ilmoitti ettei tarvitse enää vaippaa ja niin yövappakin jätettiin pois :) eikä yöllisiä vahinkoja ole sen jälkeen sattunut!
hyvä hyvä hyvä... sunnuntaina sitten hissi kakkua vääntämään... Samuel on jo niin iso poika. aika kuluu liian nopeasti...
VastaaPoistaHienoa Samuel!
VastaaPoistaTuota vaihetta odotellen. ;o)
Olipas mukava nähdä livenä. Samuelia en paljon nähnyt (mennä viipotti leikeissään), mutta Daniel hurmasi ihan täysin. Ihana pikkumies. :o)
VastaaPoista