Hissin ensimmäinen kerros täytettynä ja sokerimassalla päälystettynä. Kostutus maidolla ja täytteenä mansikoita sekä Vanilla vaniljakastiketta.Kakun teko oli hauskaa joskin haasteellista. Sokerimassan kanssa olin nenätysten elämäni ensimmäistä kertaa ja pakko oli todeta, et ei ole niin helppoa miltä näyttää ja vaatii harjotusta. Kostutus tuli tehtyä vähän turhan runsaalla kädellä ja siitä johtuen kakkuteline tulvi aika ajoin. Kakku oli hyvää ja sitä tuli syötyä ihan liikaa :)
Kaisa pidetään vaan kakkutalkoot toistekin! :)
p.s. Kiitos isä, tekemäsi kakkuteline toimi loistavasti!




Nyt taitaa onnistua kommentointi, kun pystyy anonyyminäkin :)
VastaaPoistaOnpa kunnianhimoinen kakku! Wau! Ja toteutuskin onnistunut, vitsi, ite en ikinä ois uskaltanut lähteä tollaseen kerrosprojektiin, vauvau!
T: Adan äiti
Kiitos Adan äiti :) Kyllä mua pikkasen aluks hirvitty, mut lopputulokseen olen kyl enempi kuin tyytyväinen :)
VastaaPoista