Saatiin tänään Danielin kanssa Venla ystävä äitinsä kanssa meille kylään. Päätettiin leipoa kahvipöytään helppoja ja nopeita hilloviinereitä. Ehdotin että, leikataan lehtitaikina levyt vain veitsellä neliöiksi, niin tulee nopeasti valmista.
Daniel vastasi:" Ei käy, mä haluan tehdä Venlalle sydämiä".
Niin sitten tehtiin sydämiä :)
Raesokerin laittaminen on tarkkaa puuhaa
Näin ihania ja maukkaita oli valmiit hillosydämet


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti