torstai 4. huhtikuuta 2013

Inkkari ja länkkäri

Palmusunnuntaina ei näkynyt meillä noitia. Enoa virpomaan suuntasi kuitenkin melko erikoisen näköistä väkeä ...

 Intiaanipäälikkö komeassa sulkapäähineessään.

(Äidin lisäys: sulkapäähine on kuulunut Matti isoveljelleni. Hän on kuollut samana vuonna kun täytin 15v. Matista on puheiden kautta tullut tuttu Samuelille ja Danielille. Daniel oli melkoisen ylpeä saadessaan pitää Matti-enon sulkapäähinettä.)

 Tuikea silmäinen lännensankari

Eno täältä tullaan, pidähän varasi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti