Palmusunnuntaina ei näkynyt meillä noitia. Enoa virpomaan suuntasi kuitenkin melko erikoisen näköistä väkeä ...
Intiaanipäälikkö komeassa sulkapäähineessään.
(Äidin lisäys: sulkapäähine on kuulunut Matti isoveljelleni. Hän on kuollut samana vuonna kun täytin 15v. Matista on puheiden kautta tullut tuttu Samuelille ja Danielille. Daniel oli melkoisen ylpeä saadessaan pitää Matti-enon sulkapäähinettä.)
Tuikea silmäinen lännensankari
Eno täältä tullaan, pidähän varasi :D



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti