Tapahtui tänään kaupassa:
Oltiin Danielin kanssa ruokaostoksilla. Daniel katseli pakastealtaassa olevia jäätelöitä sekä kakkuja ja totesi:" Mä jaksaisin kyllä syödä herkkuja. Mulla on mahassa kaksi puolta, on herkkupuoli ja se tavallinen puoli".
Niinhän se taitaa olla: herkkuvatsa on erikseen ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti