Me ollaan jo jonkun aikaa kateltu millon mistäkin leikkimökkiä pojille. No uudet maksaa meidän budjetille ihan liikaa, muutama vähän käytetty on ollu ihan kivoja, mut etsintä on jatkunut. Mummin ja vaarin kanssakin on mökkejä katsasteltu. No ystävämme pekka-papan kanssa vaari oli jo mietiskellyt että jos mökin yksissä tuumin tekisivät, mutta Pekka-pappa oli sitten muistanut jonkin mökin jolla ei enää ollut käyttöä ja kysellyt josko olisi myynnissä ja olihan se. Niimpä sunnuntaina 11.9.2011 lähti "retkikunta" (mummi, vaari, täti, eno, isi ja Pekka-pappa) mökin hakuun.

Tällainen ihanuus meille sitten saapui
Pojat olivat innosta haljeta, mökin purjehtiessa auton peräkärryn kyytissä kotipihalle. Mummi kertoi pojille, että olivat tavanneet joulupukin. Joulupukki kertoi että, hänellä oli pojille lahjaksi leikkimökki ja koska se olisi talvella hankala, miltei mahdoton toimittaa, piti se käydä hakemassa hiukan etukäteen :)

Näin innokkaasti en muista nähneeni poikien siivoavan aiemmin, kun nyt omaa mökkiään siivotessa :)

KIITOS ja TERVETULOA KYLÄILEMÄÄN!
Terveisin. pienet isännät Samuel ja Daniel
Voi miten hienoja kuvia ja toi vika on niin ihana :D
VastaaPoista