lauantai 24. syyskuuta 2011

Mökin maalaus projekti

Perusasioista lähetään. Ensin on pinta harjattava puhtaaksi, että voi maalata :)


Korva ja silmä tarkkana kuunnellaan ja seurataan,
kun iskä opastaa kuinka tää maalaaminen tapahtuu.
Iskä on tässä ihan mestari!


Yhteistuumin maalaaminen sujuu mukavasti


Hiukan tummuu maalin väri vielä kuivuessaan


Tän verran valmista nyt :)

2 kommenttia:

  1. Tuleepa siitä hieno, ei uskois samaksi mökiksi :)

    VastaaPoista
  2. Onpa hieno katsella ahkeria työläisiä ollaan niin tosissaan näyttää olevan mieleistä puuhaa
    Kohta tässä saa jo odotella tupaantuliaisia vai jääkö lie kevääseen
    mummi

    VastaaPoista