torstai 18. helmikuuta 2010

Daniel 2v

Daniel täytti tammikuussa 2 vuotta ja synttäreitä juhlittiin asiaan kuuluvin menoin :) Innokkaalle auto miehelle kakun teema oli aika selvä ja juhlapöytää korostamaan saatiin vielä muumi kattaus. Auton väri oli alkuun epäselvä, koska Daniel ei osaa vielä värejä nimetä. Niimpä äiti latoi kaikki värit mitä kaapista löytyi pienen miehen eteen ja valinta oli selvä, punainen. Vaikka Samuel olikin jo aikaa kertonut mummille, että Daniel haluaa sitten sinisen autokakun :) Pohjana 10 munan sokerikakkupohja ja välissä hyydytetty kermavaahto-vanilijajugurtti-appelsiinimarmeladi täyte.

komea sankari ja 2v puhallus

2 kommenttia:

  1. hyvät oli kekkerit ja ähky oli kaikkien tarjoulujen jäljiltä :)

    VastaaPoista
  2. Myöhästyneet onnittelut. On se jo iso miäs. ;D

    Tiina

    VastaaPoista