Tuntuu et nyt on meillä niin monta asiaa päällekäin tässä elämän hetkessä, et äidin serveri tuntuu käyvän vähän ylikierroksilla.
Ensinnäkin oma työnkuvani on muuttumassa ja kukaan ei vielä oikein osaa sanoa kuinka uus kuvio saadaan toimimaan. Tarkoitus kun on käynnistää jotain ihan uutta. Pukkaa meikäläiselle nuppiin aikamoista stressiä.
Samuelin päiväkotiin sopeutuminen on ollut vähän hankalaa. Niissä asioissa Kelto (kiertävä erityislastentarhanopettaja) kävi seuraamassa Samuelin hoitopäivää torstaina. Palaveerataan päiväkodilla Samuelin asioissa sitten tulevana keskiviikkona. Oikeesti on tosi hyvä et Samuel saa ajoissa apua ja tukea, jos sitä tarvitsee. Äiti on kuitenkin jo itkut itkenyt Samuelin puolesta tässä asiassa. Hassu äiti :)
Danielilla on ollu monta korvatulehdusta tän kaks vuotisen elämänsä aikana ja aina sen yhteydessä pitkittynyt yskä. Nyt yskää ja nuhaa on ollu viimeset neljä viikkoa enempi ja vähempi. Tiistaina isä kävi Danielin kanssa taas lääkärissä. Lopputuloksena astmalääkkeet ja lähete astmatutkimuksiin. Nopeaa oli toiminta, torstaina soittivat että millainen teillä on tilanne, tuletteko perjantai aamuna tutkimuksiin? Tänään menin Danielin kanssa sinne lasten polille klo.9. Haastateltiin, ja hengiteltiin spiraa neljä kertaa kaikkiaan ja lääkäri kuunteli keuhkoja siinä välissä. Nyt on sitten diagnoosina infektio astma ja säännöllinen lääkitys. Kontrolli astmapolille 6kk kuluttua. Toivottavasti lääkkeet on avuksi ja nää flunssataudit Danielilla vähenis.
Päätin jo et nyt on meidän perhe sekä lasten olo ja elo kaikkein tärkein, en suostu ottamaan työkuviosta enää mitään stressiä. Katotaan miten etenee ja toimitaan sitten sen mukaan.
ehkä sä jossain vaiheessa opit ottaa vähä rennommin :)
VastaaPoista