sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Päiväkotiin

Kerrataanpa hiukan loppuvuoden 2009 tapahtumia tännekin.

Jouluviikolla pojat siirtyivät perhepäivähoitajalta vuoropäiväkotiin hoitoon, kun äiti aloitti työnteon kokopäiväisesti. Yllättävän hyvin on sujunut päiväkodissa, vaikka päivät on nyt pidempiä ja yksi yökin on siellä vietetty. Toki kotona tuntuu kiukkua riittävän useammin ja hermoja koetellaan, mutta syliäkin kaivataan enemmän kuin ennen. Aikaiset aamut eivät ole helppoja pojille, eikä äidille ja ensimmäinen yö, jonka pojat vietti hoidossa teki äidille tosi tiukkaa. Hengissä kuitenkin selvittiin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti