lauantai 17. lokakuuta 2009

muutoksia

Kyllä meillä edelleen sattuu ja tapahtuu, mutta äiti on ollu vähän väsynyt tän blogin suhteen. Lomien jälkeen on palattu töihin ja syksy on tuonut tullessaan uusia juttuja.
Samuel alotti elokuussa seurakunnan päiväkerhon 2 x viikossa. Tykkää kerhosta tosi paljon. Kun kysyn mitä teitte kerhossa, on vastaus aina sama, leikittiin ja laulettiin :) Uuden laulun Samuel on kerhossa oppinutkin kerhossa: Jumalan kämmenellä. Samuel osaa ite laulun kokonaan laulaa ja leikkiä. Tästä laulusta on myös tullu meidän vakituinen iltalaulu, äiti tykkää kovasti :)

Kerholainen lähdössä ensimmäistä päivää kerhoon


Mulla on tällai reppukin selässä.

Syksy toi tullessaan toisenkin muutoksen. Pojat alottivat hoidossa, perhepäivähoitajalla syyskuun puolivälissä. Mä teen töissä tän vuoden 50% työaikaa ja isä on hoitanut poikia kotona tähän asti. Kesällä kuitenkin alkoi näyttää siltä et isän jaksamisen kannalta on parempi et pojat menee hoitoon syksyllä, edes osittain.
Saatiin paikka mukavalta perhepäivähoitajalta ja pojat on ollu hoidossa nyt 12 päivää / kk ja tuntuvat viihtyvän ja menevät hoitoon mielellään. Toki hoidon alotuksen myötä sekä äidissä että isässä on oltu tiukemmin kiinni kotioloissa ja itku ja kiukuttelu on ollu herkemmässä, mut muuten kaikki on menny hyvin. Ensimmäinen hoitopäivä tais kuitenkin olla äidille henkisesti paljon kovempi paikka kuin pojille, eikä itkulta säästytty. Osasin kuitenkin viedä pojat hoitoon ilman suurta tunnekuohua, mut kun palasin autolle ni sit tuli itku, ei voinu mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti