Daniel istuskeli yhtenä aamuna hajareisin pinnasängyn laidan päällä ja silloin päätin että on aika ottaa käyttöön jo hommattu kerrossänky. Pikkasen mietitytti, kun Samuel pelkää korkealla, että miten uskaltaa yläsänkyyn sitten kiivetä, mut hienosti meni kun sai ite kiivetä. Daniel nukkuu alasängyssä, mutta osaa myös yläsänkyyn kiivetä. Ainut ongelma onkin, ettei osaa vielä tulla sieltä alas.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti