lauantai 17. lokakuuta 2009

Ei enää vauvoja vaan isoja poikia

Daniel istuskeli yhtenä aamuna hajareisin pinnasängyn laidan päällä ja silloin päätin että on aika ottaa käyttöön jo hommattu kerrossänky. Pikkasen mietitytti, kun Samuel pelkää korkealla, että miten uskaltaa yläsänkyyn sitten kiivetä, mut hienosti meni kun sai ite kiivetä. Daniel nukkuu alasängyssä, mutta osaa myös yläsänkyyn kiivetä. Ainut ongelma onkin, ettei osaa vielä tulla sieltä alas.

Kiitos Mikael avusta kerrossänkyjen kasaamisessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti