Veljekset kuin ilvekset
keskiviikko 9. syyskuuta 2009
Pyöräilyä
Pitkin kesää Samuel on harjoitellut polkupyörällä ajoa. Tänään ilmoitti naama loistaen, leveä hymy naamallaan:"Mä pyöräilen ihan itte"! Äiti ja isä on ylpeitä pikku pyöräilijästä!
Näin sitä mennään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti