keskiviikko 9. syyskuuta 2009

Pyöräilyä

Pitkin kesää Samuel on harjoitellut polkupyörällä ajoa. Tänään ilmoitti naama loistaen, leveä hymy naamallaan:"Mä pyöräilen ihan itte"! Äiti ja isä on ylpeitä pikku pyöräilijästä!


Näin sitä mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti