maanantai 8. kesäkuuta 2009
Samuelin synttärijuhlat
Vihdoin koitti se kauan odotettu päivä ja synttäri vieraat (mummi ja vaari, eno, tädit perheineen+serkut, isotäti ja Arvo, mamma ja pappa, kummit ja ystävät. Ihan tuttuja siis kaikki) saapuivat juhlimaan Samuelin kanssa 4v synttäreitä. Kovasti heitä on odotettukin ja Samuel oli reippaasti ovella ottamassa vieraita vastaan.
Samuel oli niin malttamaton avaamaan pakettia, ettei kamera meinannut ehtiä mukaan
mitäs kuvia näissä oikein on?
tästä avaruusrangerista on puhuttu jo monta kuukautta, mut nyt ei millään ehtinyt siihen syventyä ;) kun oli niin paljon kaikkea muunta
ukkeleiden aika on alkanut...
saksien käyttö on tarkkaa puuhaa
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
onko rangeri ollut leikittävä vai liko se liian vetelä kaveri? kiitokset muuten hyvästä kakusta :)
VastaaPoistaOn ollu erittäin leikittävä, vetelyydestään huolimatta :)
VastaaPoista