maanantai 8. kesäkuuta 2009

Samuelin synttärijuhlat

Vihdoin koitti se kauan odotettu päivä ja synttäri vieraat (mummi ja vaari, eno, tädit perheineen+serkut, isotäti ja Arvo, mamma ja pappa, kummit ja ystävät. Ihan tuttuja siis kaikki) saapuivat juhlimaan Samuelin kanssa 4v synttäreitä. Kovasti heitä on odotettukin ja Samuel oli reippaasti ovella ottamassa vieraita vastaan.

Samuel oli niin malttamaton avaamaan pakettia, ettei kamera meinannut ehtiä mukaan

mitäs kuvia näissä oikein on?

tästä avaruusrangerista on puhuttu jo monta kuukautta, mut nyt ei millään ehtinyt siihen syventyä ;) kun oli niin paljon kaikkea muunta

ukkeleiden aika on alkanut...

saksien käyttö on tarkkaa puuhaa

traktoripojalle tarktorilakanat

välillä on aika keskittyä kynttilöiden puhaltamiseen

formularadan rakentamista papan kanssa

arvatkaas mitä sain??? No Salaman tietysti!

testiajot voi alkaa :)

muovailuvahakin ehdittiin illalla jo testata ja näin hienoja luomuksia syntyi ystävien kanssa muovaillessa

Onnea isoveli, perässä tullaan :)

Kiitos kaikki rakkaat, kun tulitte juhlistamaan pienen miehen tärkeää päivää!

2 kommenttia:

  1. onko rangeri ollut leikittävä vai liko se liian vetelä kaveri? kiitokset muuten hyvästä kakusta :)

    VastaaPoista
  2. On ollu erittäin leikittävä, vetelyydestään huolimatta :)

    VastaaPoista