maanantai 8. kesäkuuta 2009

Merirosvolaivakakku

Lauantaina juhlittiin sitten Samuelin 4v synttäreitä ja päivänsankarin toive äidille oli saada merirosvolaivakakku. Mallia kakun tekemiseen otin täältä
Tällainen siitä sitten tuli:




Vaalea perus kakkupohja, kostutus maidolla ja täytteenä vadelmahilloa sekä vanilijarahkalla maustettu flora vispi. Pinnalla samaa flora vispi/rahka yhdistelmää, värjättynä ruskealla elintarvikevärillä. Koristeet sokerimassaa sekä suklaa/pähkinä täytteisiä vohvelirullia. Samuelin mielestä pääkallot on pelottavia ja tykkää kovasti myyristä, niimpä laivan miehistönä ja purjeessa seikailevat myyrä. Meri laivan ympärillä sinisellä elintarvikevärillä värjättyä flora vispiä. Nuo kala kynttilät tarttuivat mukaani Confetista, kun päivänsankari on kova kalastamaan ja sopivat hyvin aiheeseen :)
Hyvin teki kakku kauppansa!

2 kommenttia: