Viime sunnuntaina otettiin koko perheen voimin osaa Raalan kylätoimikunnan järjestämään talviriehaan, mummin, vaarin, tädin ja enon kanssa. Tämä oli äidistä varsin nostalgista, sillä lapsuuden talvista muistuu mieleen jo perinteeksi muodostuneet talviriehat.
Ohjelmassa oli monen moista mukavaa. Samuel kävi kokeilemassa ainakin renkaan heittoa ja kroketti pallon lyömistä ämpäriin. Innokkaasti istui myös kyytiläisenä pulkan veto kilpailussa.
Olipa mukava päivä!!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti