torstai 19. maaliskuuta 2009

Talviriehassa

Viime sunnuntaina otettiin koko perheen voimin osaa Raalan kylätoimikunnan järjestämään talviriehaan, mummin, vaarin, tädin ja enon kanssa. Tämä oli äidistä varsin nostalgista, sillä lapsuuden talvista muistuu mieleen jo perinteeksi muodostuneet talviriehat.
Ohjelmassa oli monen moista mukavaa. Samuel kävi kokeilemassa ainakin renkaan heittoa ja kroketti pallon lyömistä ämpäriin. Innokkaasti istui myös kyytiläisenä pulkan veto kilpailussa.


täti ja Samuel pulkan veto kilpailussa


hurja vauhti koitu kohtaloksi kurvissa ja kyytiläinen putosi pulkasta


Daniel kannusti kovasti kilpailijoita


vaarin sylistä on hyvä seurata tätä meininkiä


makkaran paistoa isän kanssa


hyvältä maistui makkara kilpailujen jälkeen

Olipa mukava päivä!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti