lauantai 28. maaliskuuta 2009

Ressu on kipee

Torstaina yllättäen meidän Ressu alkoi kävellä omituisesti ja uikuttaa. Illalla olikin sitte aika jalaton. Perjantaina saatiin aika eläinlääkärille ja tuomiona oli halvaus :( Hoitona lepoa ja lääkettä. Eläinlääkärin mukaan toipumiseen on ihan hyvät mahdollisuudet, mutta se vie pitkään. Toipuuko Ressu ja kuinka pitkään se vie, sitä ei kukaan osaa sanoa.
Samuelin on vaikee ymmärtää, kun Ressu vain makaa ja liikkeelle lähtiessään ulisee ja pissii lattialle. Selitin että, Ressu on kipeä ja sen täytyy antaa levätä nyt rauhassa. Samuel totesi siihen:" minä puhallan, sitten Ressu parantuu". Niimpä Samuel moneen kertaan on käyny Ressua puhaltamassa ja vakuuttelemassa, että sillä ei ole mitään hätää. Voi suloista poikaani.

meidän komea vahti

muoks. lauantaista lähtien Ressu on jo kävelly omin jaloin :) pissailu on tosin vielä ongelmana, kun ei tiedä millon pitäs päästä ulos ja siitä johtuen pissii allensa sisällä :(

1 kommentti:

  1. Pikaista paranemista Ressulle. Toivottavasti saisitte pitää koiraystävänne vielä pitkään!

    VastaaPoista