tiistai 23. elokuuta 2011

Samuel - eskarilainen

Kesä tuli ja meni, kaikenlaista tuli kyl tehtyä, mut äidin yötöistä johtuen, eivät päätyneet tänne asti. Syksy toi tullessaan tärkeän ja odotetun asian, nimittäin esikoulun alotuksen. Samuel on eskarin alkua odottanut kuumeisesti jo pitkän aikaa ja viimei kauan odotettu ensimmäinen eskariaamu koitti.

16.8.2011
eskarilaisen ensimmäinen aamu, pikkasen jännitti!

Saavuttuaan ensimmäisenä päivänä kotiin, sai äiti heti tehtävän: eskarikirja piti päälystää :) Soitettiin sitten mummille ja vaarille sekä mammalle ja papalle, kerrottiin ensimmäisen päivän kuulumisia. Mummille kerrottiin painokkaasti: et eskarikirjan tehtäviä ei sit saa tehdä kotona :) Tämä Samuelia hiukan harmittikin.
Äiti toivoo tehtävien teko innon säilyvän pitkälle kouluvuosiin...

1 kommentti:

  1. on se jo niin iso poika. paljon intoa ja iloa eskariin :)

    VastaaPoista