eskarilaisen ensimmäinen aamu, pikkasen jännitti!
Saavuttuaan ensimmäisenä päivänä kotiin, sai äiti heti tehtävän: eskarikirja piti päälystää :) Soitettiin sitten mummille ja vaarille sekä mammalle ja papalle, kerrottiin ensimmäisen päivän kuulumisia. Mummille kerrottiin painokkaasti: et eskarikirjan tehtäviä ei sit saa tehdä kotona :) Tämä Samuelia hiukan harmittikin.
Äiti toivoo tehtävien teko innon säilyvän pitkälle kouluvuosiin...
on se jo niin iso poika. paljon intoa ja iloa eskariin :)
VastaaPoista