lauantai 2. huhtikuuta 2011

ylähammas

Hammaskeiju sai taas töitä, maaliskuussa irtosi samuelilta ensimmäinen ylähammas. Irtoamis paikkakin oli aika erikoinen, niin kuin meidän perheessä voi olettaa. Hammas jäi kiinni pikkuveljen sukkaan! (älkää kysykö kuinka se tapahtui, en todellakaan tiedä)

rakas harvahammas <3

1 kommentti: