Katseltiin poikien kanssa tänään vanhoja valokuvia ja arvuuteltiin, kuka kuvassa kulloinkin oli. Seasta löytyi myös isän ja äidin lapsuuden aikaisia kuvia.
Isän pojat tunnistivat kuvasta heti. Äidin kuva tuottikin sitten hankaluuksia, usean arvauksen jälkeen Daniel keksi että, äitihän se kuvassa on.
Samuel katseli kuvaa pitkään miettiväisenä ja totesi sitten:
"Ei kuvassa voi olla äiti, kun eihän se edes näytä tytöltä".
Mitäpä tähän äiti lisäämään :D
Isän pojat tunnistivat kuvasta heti. Äidin kuva tuottikin sitten hankaluuksia, usean arvauksen jälkeen Daniel keksi että, äitihän se kuvassa on.
Samuel katseli kuvaa pitkään miettiväisenä ja totesi sitten:
"Ei kuvassa voi olla äiti, kun eihän se edes näytä tytöltä".
Mitäpä tähän äiti lisäämään :D
noh, eikös se ole pää asia että nyt äiti näyttää tytöltä :)
VastaaPoista