Kyllä mua vähän jännittää... pitääkö mun mennä taksiin ihan yksin...
kouluun on kyllä kiva mennä... vaikka jännittääkin...
mulla on tällai upee reppukin.
Tunnelmia ekaluokkalaisen Samuelin ihka ensimmäiseltä kouluaamulta 14.8.2012
(äitiä jännitti vähintäänkin yhtä paljon...)



Noin sitä mummin pieni lähtee koulutielle. Koska ja missä matka päättyy. Ken elää sen näkee.
VastaaPoista