tiistai 15. toukokuuta 2012

Vappu

Vappuaattoa vietttiin perinteisesti mummilla ja vaarilla grillauksen merkeissä. Ruoka oli hyvää (ja sitä oli riittävästi) ja seura mitä parhainta. Ilma oli ihana ja koko päivä tuli viettyä ihan pihalla :)


 Samuel halusi olla farmari, niimpä farmari kiipesi apinan elkein istumaan traktorin lokasuojalle. (alastulo meinasi tuottaa vähän vaikeuksia, mutta hyvin sujui sekin.


 Ota äiti videoo kun mä rokkaan! (rytmi on veressä tällä sällillä)


Danielin piti pukeutua intiaaniksi, mutta autossa viime metreillä riisui asunsa pois. Ilmoitti haluavansa lierihatun niin kuin Samuelillakin. Vaari kaiveli kätköjänsä ja löysi tällaisen aarteen Danielin päähän. Hattu jota Porsoliinoksi kutsutaan on niin tärkeä, että se on saatava päähän päiväkotiinkin. Ihan turha ehdotella muuta lakkia :)  


Miesporukalla nautitaan naksuista ja auringon lämmöstä :)
Samuel, Daniel, Iskä ja Vaari


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti