Samuel on kovasti innostunut laulamisesta ja ihan erityisesti tykkää hämä-hämähäkki laulusta. Osaakin sen jo aikas hyvin, mutta kun äiti halusi laulua tallentaa, häkeltyi poika ja sanat meni vähän sekasin. Eipä se mitään haittaa :) Tältä siis kuulostaa Samuelin hämä-hämähäkki, Danielin osallistuessa myös lauluun ja taputaessa sen lopuksi :)
voi miten suloinen!!!
VastaaPoista:)äiti on niin ylpee!
VastaaPoistaHih, noi silmät oli ihan parhaat! Oikein keskittynyttä laulantaa, ihana! :o)
VastaaPoistaTiina: eikö, se on tarkkaa hommaa toi laulaminen :)
VastaaPoista