tiistai 7. heinäkuuta 2009

hämä-hämähäkki

Samuel on kovasti innostunut laulamisesta ja ihan erityisesti tykkää hämä-hämähäkki laulusta. Osaakin sen jo aikas hyvin, mutta kun äiti halusi laulua tallentaa, häkeltyi poika ja sanat meni vähän sekasin. Eipä se mitään haittaa :) Tältä siis kuulostaa Samuelin hämä-hämähäkki, Danielin osallistuessa myös lauluun ja taputaessa sen lopuksi :)

4 kommenttia:

  1. voi miten suloinen!!!

    VastaaPoista
  2. Hih, noi silmät oli ihan parhaat! Oikein keskittynyttä laulantaa, ihana! :o)

    VastaaPoista
  3. Tiina: eikö, se on tarkkaa hommaa toi laulaminen :)

    VastaaPoista